Totalt antall sidevisninger

onsdag 7. desember 2011

Nærmer seg Jul

HeiHei! Nå kan jeg notere at det nesten har gått en mnd, siden sist innlegg. Det er fordi jeg ikke har latt meg stresse av Internett, og heller brukt tid på å lese bøker, være med venner, spille spill, se film osv.
Det er et privilegiet å få være her!

I Norge er det snø, og butikkene starter julereklame allerede i oktober, det fins ingen grenser på hvor tidlig man kan begynne. Faren min sa en gang at den største Nissen er businessen! Der har han et poeng!
Men selv om det ikke er snø og reklame som påvirker, så gleder jeg meg til jul! Det blir spennende å feire den her.
For 2 uker siden hadde vi Party for Kristian. Han ble 20 år og vi inviterte venner til å komme!
 
Vi grillet mais, spiste fisk, stekt banan, salat, kake og mye mer, bilde ovenfor beskriver litt :)Ellers går det så fort for tiden, etter å ha hatt litt influensa så begynner formen å komme seg!Det er ganske kaldt om kveldene, noe som sørger for lett forkjølelse, men putt putt, det er jeg vant til!
Istede for å skrive en hel stil så legger jeg ut noen bilder:

Når man skal ha Party, så må man jo ha nøtter :)
Moise spanderte og viste hvordan man lager nøttene perfekt!
Det trengs sol, helst 1-2 timer, før de sleppes oppi en gryte sammen med sagspon (sagflis)!
Så skrur vi på varmen og rører rundt!
Etter det vet jeg ikke hva som skjer, men det smaker GODT! ;)
Hakket bedre enn Polly sine Peanøtter!




Jeg og Jonatan holder på med Frisbee!
Her griller vi mais :-) Gitar og grilling på kvelden er koselig!
Når man ikke har en ball å spille med, så er det ikke så gale å leke med en dø fugl!
De er ihvertfall ikke redde for å ta på Pippen :) Tror katten vår Sussi hadde kost seg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar