Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. september 2011

Se fotball, snakke fotball, spille fotball!

Hei på deg : )
- Siden sist opptatering har jeg kost meg så mye at jeg knappt har hatt tid til å komme med et innlegg, men nå kan jeg jo fortelle litt:

Jeg og Kristian har nemmelig fått TV:) ikke at vi har brukt så mye tid på det, men vi fikk ihvertfall med oss Champions League, der vi nylig så Barcelona, AC Milan :)  Meget god kamp som endte 2-2!
Det vikrigste var at Chelsea vant 2-0! (Se bilde av TV på "Bilder" )

Mer fotball: Det var nok en gang en god opplevelse og spille med afrikanerne på CHRISC treningen!
 Da jeg scorte mål, var det mye latter:/ vet ikke hva de mente men ble litt fornærmet:) Jeg er da ikke dårligere enn dem!! :) (bare for å skryte litt fintet jeg 4 stk og avsluttet med tunell på keeper:) måtte bare si det!!
Men men, itilegg har jeg spilt og trikset ball med Bischler-Guttene :)
Det kom også 3 norske til på stasjonen for noen dager siden, et ungt ektepar som har en liten unge! Utrolig koselige folk, som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med! Men det negativet var at det var enda en IK Start fan... (I grunn positivt, for da kan jeg peke på tabellen) :)

Mer norske skal det komme! Det ventes straks noen sykepleierstudenter som skal være her i noen måneder! Kan leve med senket skuldre da! Gjør ikke så mye om en slange biter meg eller en mygg gir meg malaria, vi er omringet av helsepersonell! :)
I oktober kommer det også 2 jenter fra Hald, som skal bo vegg i vegg med oss:)

På bilde ser du et Esel! (Ikke på bilde ovenfor din gjøk, men nedenfor!) Den kommer og forsyner seg av de feteste rettene i hagen vårs: altså gress! :)
Men men, Pappegøyen vårs plystret på Eselet og var tydligvis begeistret for besøket!
Mens vi er inne på dette temaet, så har jeg og Kristian tenkt på å skaffe en Geit, eller en liten geiteskilling =)
Må jo ha noen dyr som vi kan passe på!
Til slutt vil jeg nevne en liten hendelse som skjer ca. en gang i uken:
En Random mann kommer med motorsykkelen sin og kjører vilt i hagen! Er ikke snakk om å kjøre på stien, men på gresset:)
jaja jeg orker ikke å drøfte hva som er meningen, men vi ler godt når det skjer!!!


For Herrens øyne farer over hele jorden kraftig for å støtte dem
som er helt med ham i sitt hjerte, (2Krøn 16:9a)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar