Totalt antall sidevisninger

fredag 9. september 2011

Jour glorieux

Dagen i dag var svært fin! Vi ble Guidet rundt i byen av Fransklæreren vår!
Vi fikk hilse på en Pastor som hadde studert 2 år i Stavanger, se universitetet og mange skoler, og så fikk vi se byens rikeste mann!  Han hadde et SVÆRT palass, et titalls koner... ja u name it!

Etter dette nøyt jeg bare tilværelsen på stasjonen, så på folk som spilte fotball, lekte sjørøver med Samuel og kjøpte flere norske bakerverk av en dørslger!


Peter er en hyggelig kar som har innvitert meg og Kristian på middag:))
Han kan snakke bra Engeslek, så er litt lettere å bli kjent da!
Her står vi ved fotballbanen, jeg skal være talentspeider her og se om noen utmerker seg uvanlig godt! har mine analysersystem på dataen :))  




Herren er min del sier min sjel, derfor håper jeg på ham (Klag 3:24)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar